Urkom Katalin: Híd a termelők és a nagyvárosban élők között

Közel 10 évnyi vállalkozói lét után kipróbáltam magam a szervezetek életében is. Az Agrárkamaránál dolgoztam marketingesként, majd az Agrotrend Csoportnál látok el főszerkesztői, marketingvezetői feladatokat. Jelenleg a kettőt vegyítem. A főszerkesztői és marketingvezetői feladataim mellett elindítottam saját vállalkozásomat, projektemet is, Városi Anya néven. Hogyan indult, inspiráció

A Városi Anya egy több éve dédelgetett szerelem-projekt, amelyet édesanyaként és nagyvárosi lakosként indítottam most el. Mindig is hiányzott a vidéki élet nyugalma, ahol kizökkenhetek a nagyvárosi létből, a friss, egészséges élelmiszerek elérhetősége, és szerettem volna ezeket az élményeket a városi anyukákkal is megosztani. A projekt célja, hogy hidat képezzünk a városi anyukák és a vidéki termelők, szolgáltatók között.

Rengeteg fantasztikus termelőt és embert ismertem meg, és azt láttam, hogy mennyire fontos lenne ezeket a lehetőségeket a városi anyukákkal is megosztani.


Hogyan segít a Városi Anya projekt a városi anyukáknak és a vidéki termelőknek?
A projekt során igyekszünk ajánlásokat tenni, hogy minden megyeszékhelyen élő anyuka megtalálja a hozzá közel eső termelőket és termékeket, ezáltal fenntarthatósági szempontokat is szem előtt tartva, a helyi közösségeket támogatva.

Véleményklub
Most indul a véleményklubunk, ahol havonta megkérdezzük a városi anyák véleményét különböző eseményekről, termékekről.

Együttműködések
Mögöttünk áll a Nemzeti Vidéki Hálózat és a Kislépték Egyesület is, akik segítenek az információk eljuttatásában a termelőkhöz. Az Agrotrend Csoporttal kézműves kiválóságok versenyt és Agrármarketing díjat hirdetünk, ahol lekvárokat, mézeket, szörpöket díjazunk, illetve a termelők marketing tevékenységét is elismerjük.

A Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrummal és a Vállalkozók Országos Szövetségével együttműködve.