A TAFT és a PWA a kreatív nőkért

A Taft hatvan éves. A jubileum kapcsán a női ügyek támogatójaként jelenik meg a kultuszmárka. Aki novemberben valamely Rossmann üzletben Taft terméket vásárol – akár szerepelhet is rajta a PWA (Professional Women’s Association – Sikeres Nők Egyesülete) logója –, 20 forinttal támogatja a PWA-t, s ezen keresztül a kreatív és tehetséges fiatal nőket.

De kezdjük azzal: az első Taft hajlakkot 1955-ben dobták a piacra. Pontosan hatvan éve. Reklámszakemberek is azt mondják: a Taftnak mindig is fontos szerepe volt abban, hogy a nőknek a társadalomban korábban elfoglalt helye és imázsa megváltozzon. Ha úgy tetszik: a Taft nem pusztán a szépség kelléke, hanem a modern, sikeres, magabiztos nő szimbóluma is. Ma már Heidi Klummal együtt. Ugye ismerik? Zuhoghat az eső Londonban, süvíthet a szél Berlinben, száríthat a nap Madridban, a német Heidi Klum frizurája mindig tökéletes. A nemzetközi topmodell három gyermek édesanyja, és vele vált a Taft 2007 óta nemcsak a tökéletes hajformázás, hanem a modern nő jelképévé is.

 

Heidi Klum és a kultuszmárka
Heidi Klum és a kultuszmárka

 

„Hisszük, hogy a modern informális tanulás, a tudás és a tapasztalat megosztása, az inspiráció és a kreatív együttműködés mind-mind segítségül szolgálhat a nők vezetői ambícióinak támogatásához, szakmai előmeneteléhez. Örömünkre szolgál, hogy a Taft, mint a női hajformázás éllovasa most új platformon keresztül közelítheti meg a hölgyeket” – nyilatkozta Nagy Bianka a Taft termékmenedzsere.
Ez a platform a PWA.
Katona Melinda, a PWA elnöke azt mondta: „A Taft egyértelműen innovatív termék. Már hat évtizede trendet teremt. A PWA pedig egy rendkívül kreatív civil szervezet. A női ügyeket támogatjuk, de nem osztjuk ketté a világot csak férfiakra és csak nőkre. Fontosnak tartjuk a tapasztalati bölcsességet és az intuitív szintézist. Mára társadalomformáló szervezetté váltunk, ahol – minőségi szakmai tartalmak átadása mellett – megtanítjuk egymásnak és másoknak is az együttműködést, a szinergiákban való gondolkodást és a tudatosabb életstratégiát. Ösztönözzük Magyarországon a nők gazdasági szerepvállalását. Mindebben most együttműködünk a Taft kultuszmárkával, és köszönet mondunk a lehetőségért.”
A PWA a Taft termékeiből befolyó támogatásból 2016 januárjában pályázatot ír ki. Ennek részletei is olvashatók majd a www.pwa.hu-n.